Daily News = Old News

Toen ik wat rondscharrelde tussen mijn oude tekeningen van de tekenschool was ik verrast toen ik dit werk aantrof. Blijkbaar blijk ik al enige ervaring te hebben opgedaan in het creatief omgaan met kranten. Ik weet niet meer wanneer ik dit gemaakt heb en wat precies de bedoeling was, maar ik vermoed dat de opdracht redelijk sterk leek op wat we voor the Daily News Project moeten doen.

De tekenschool in Wevelgem is zeer belangrijk geweest voor mij. Sinds het eerste leerjaar deed ik er ervaring op. Het was de plaats waar ik me creatief kon uitleven. Vooral in het middelbaar was dit altijd hét lichtpunt tijdens de lesweek. Vier jaar lang ben ik zowel naar Wevelgem als naar Kortrijk naar de academie geweest. Nu volg ik nog altijd striptekenen en film & animatie in Wevelgem.

Leave a comment